Sunday 19 January 2014

Saya Nak RM300 Angpow Daripada Nile.com.my

Assalamualaikum ?


hah. Nampak tak banner kat atas nie. Tak nampak pendek ----- . (sendiri sambung laa erk. hihi) . Okaylah, Korang nak tau tak bersusah payah Nile.com.my ni buat giveaway takkan tak nak join kot. rugi oi. Mana tau rezeki aku korang menang .. haha.


So, kalau laa aku menang apa aku nak buat dengan duit tu? 

herm, sejujurnya aku nak guna semua duit tu kat nile.com.my . hehe. Biar berbelanja alang-alang . lagipun, Semua barang yang dijual kat website nile.com.my gempak gilerr. Terlopong mulut tengok barangan yang dijual dengan harga yang murah nak mampus. Iyalaa, aku mampu tengok dan cuci mata je. kalau nak beli herm.... maklum laa sekarang aku tengah tanam anggur . (tunggu spm hehe) . Kalau ada rezeki. Insyaallah. 

Tamat pada : 21/01/2014 pada pukul 12 pm . 

Boleh check keputusan cabutan bertuah di sini : http://www.nile.com.my/page.php?cd=87

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...